Corneliu LEU - SECOLUL SI DEMOCRATIA
Mariana Cristescu, Damen Passo Doble, Editura Nico, Târgu Mures, 2012

NU FII NECREDINCIOS, CI CREDINCIOS

Preot Paroh Aurel Sas, Las Vegas, Nevada

„Apoi a zis lui Toma: Adu degetul tau incoace si vezi mainile Mele si adu mana ta si o pune in coasta Mea si nu fii necredincios, ci credincios” (Ioan 20:27).

„Iar credinta este incredintarea celor nadajduite, dovedirea lucrurilor celor nevazute. Prin ea cei din vechime au dat buna lor marturie” (Evrei 11:1-2).

„Caci Hristos, inca fiind noi neputinciosi, la timpul hotarat a murit pentru cei necredinciosi” (Rom. 5:6).

(Continuare din editia precedenta)

Razboi pacatului si diavolului!

Vazand, asadar, originea raului in lume, omul din lumea Credintei trebuie sa declare razboi pacatului si diavolului care il produce. Cel dintai care a venit sa strice lucrurile diavolului a fost Iisus Hristos, cand a zis: „Cine savarseste pacatul este de la diavolul, pentru ca de la inceput diavolul pacatuieste. Pentru aceasta S-a aratat Fiul lui Dumnezeu, ca sa strice lucrurile diavolului.” (1 Ioan 3:8). Cei din lumea necredintei impreuna cu cei din lumea Credintei ar trebui, ne-ntarziat, sa declare razboi diavolului, ca autor al raului si al dezastrelor din lume, pentru ca „de la inceput diavolul pacatuieste” si „cine savarseste pacatul este de la diavolul”, fiindca diavolul ispiteste prin trufia lui oamenii sa pacatuiasca. Cine dintre oameni declara razboi diavolului si pacatului nu va fi singur, ci il are pe Iisus Hristos de partea lui, pentru ca El a venit „sa strice lucrurile diavolului” (cf. 1 Ioan 3:8).

De aceea, Iisus i-a zis satanei: „Atunci Iisus i-a zis: Mergi inapoia Mea, satano, caci scris este: Domnului Dumnezeului tau sa te inchini si Lui sa-I slujesti” (Matei 4:10). Astfel, cine dintre oamenii necredinciosi sau credinciosi alunga pe satana sau diavolul, zicand: „Mergi inapoia mea, satano” precum a zis Iisus si a aruncat pe satana sau diavolul inapoia Lui, declara razboi diavolului si pacatului si se hotareste liber de pacat pentru urmarea lui Hristos in viata lui.

Iar in cer s-a razboit Arhanghelul Mihail cu diavolul si cu ingerii lui cei care devenisera rai, cand l-a dat jos din cer pentru focurile iadului, pentru ca din mandrie si trufie a vrut sa fie mai mare ca Dumnezeu. Diavolul, satana sau lucifer, inainte de a fi fost dat din cer a fost ingerul de lumina inzestrat de Dumnezeu, cand l-a creat cu toate darurile.

Astfel, precum Arhanghelul Mihail a restabilit ordinea si armonia in cer, prin razboirea si lupta cu ingerii buni impotriva lui Lucifer cu ingerii cei rai, tot asa trebuie sa se ridice si pe pamant oamenii credinciosi si sa declare razboi diavolului si pacatului, restabilind armonia Edenica dinaintea caderii lui Adam si Eva, la ispitirea diavolului prin sarpe (cf. Facere 3:1-7), ajungandu-se la implinirea dezideratului Evanghelic adus de Iisus prin Rugaciunea Tatal nostru, unde ne rugam: „Vie imparatia Ta; faca-se voia Ta, precum in cer asa si pe pamant” (Matei 6:10).

Apoi, Mantuitorul Hristos Iisus, iata, de ce zice ca a venit in lume: „Nu socotiti ca am venit sa aduc pace pe pamant; n-am venit sa aduc pace, ci sabie” (Matei 10:34). Mari si multe sunt revelatiile acestor Cuvinte, astfel merita sa reflectam asupra lor. Da, Domnul Iisus Hristos nu a venit in lume sa aduca „pace pe pamant”, adica, ne intrebam: Ce fel de pace? Si intre cine pace? Adica, Iisus Hristos nu a venit sa aduca felul de pace compromitatoare intre pacat si bine, si nici pace intre omul pacatului si diavolul, dupa cum a zis: „…Nu puteti sa slujiti lui Dumnezeu si lui mamona” (Matei 6:24), ci a venit sa aduca „sabie” intre acestea, ca Unul care a venit sa „strice lucrarile diavolului” si sa salveze omul prin Credinta din moartea pacatului in robia diavolului, declarand astfel razboi diavolului si pacatului.

Iar sabia despre care vorbeste Iisus este sabia Duhului, este cuvantul lui Dumnezeu, dupa cum ne reveleaza, zicand: „Luati si coiful mantuirii si sabia Duhului, care este cuvantul lui Dumnezeu” (Efeseni 6:17), Cuvantul lui Dumnezeu, care este: „Caci cuvantul lui Dumnezeu e viu si lucrator si mai ascutit decat orice sabie cu doua taisuri, si patrunde pana la despartitura sufletului si duhului, dintre incheieturi si maduva, si destoinic este sa judece simtirile si cugetarile inimii” (Evrei 4:12). Bineinteles ca Iisus nu vorbeste aici de a lua „sabia” fizica si dovada sta adevarul ca a spus lui Petru, cand a scos sabia la arestarea lui in gradina Ghetismani (cf. Matei 26:36; Marcu 14:32): „Atunci Iisus i-a zis: Intoarce sabia ta la locul ei, ca toti cei ce scot sabia, de sabie vor pieri” (Matei 26:52).

Lumea de azi, poate fi salvata cu adevarat prin toate Bisericile Crestine: Ortodoxa, Catolica si Protestanta, care sa declare impreuna o Revolutie Spirituala impotriva pacatului, pentru restabilirea ordinii morale, spirituale si a pacii in lume, iar liderii guvernelor ar trebuie sa se alature Revolutiei Spirituale impotriva raului, pentru salvarea vietii cu pace pe planeta, pana nu este prea tarziu. Iata ce descopera Scriptura pentru razboiul impotriva pacatului si a diavolului, zicand: „Imbracati-va cu toate armele lui Dumnezeu, ca sa puteti sta impotriva uneltirilor diavolului” (Efes. 6:11).

Pregatirea credinciosului pentru razboiul cu diavolul si pacatul

In urmatoarele Scripturi se descopera ce fel de arme spirituale trebuie sa ia cel ce declara razboi diavolului si pacatului, zicand: „Pentru aceea, luati toate armele lui Dumnezeu, ca sa puteti sta impotriva in ziua cea rea, si, toate biruindu-le, sa ramaneti in picioare. Stati deci tari, avand mijlocul vostru incins cu adevarul si imbracandu-va cu platosa dreptatii, si incaltati picioarele voastre, gata fiind pentru Evanghelia pacii. In toate luati pavaza credintei, cu care veti putea sa stingeti toate sagetile cele arzatoare ale vicleanului. Luati si coiful mantuirii si sabia Duhului, care este cuvantul lui Dumnezeu. Faceti in toata vremea, in Duhul, tot felul de rugaciuni si de cereri, si intru aceasta priveghind cu toata staruinta si rugaciunea pentru toti…” (Efes. 6:13-18).

Iar lupta credinciosului trebuie sa fie impotriva duhurilor rautatii din vazduh, raspandite la toate nivelurile, dupa Scriptura care reveleaza, zicand: „Caci lupta noastra nu este impotriva trupului si a sangelui, ci impotriva incepatoriilor, impotriva stapaniilor, impotriva stapanitorilor intunericului acestui veac, impotriva duhurilor rautatii, care sunt in vazduh” (Efes. 6:12) „Caci lupta noastra nu este impotriva trupului si a sangelui”, inseamna ca lupta credinciosului din lumea credintei nu este impotriva vietii omului, ci impotriva diavolului, a pacatului produs prin duhurile rautatii diavolului din vazduh in viata oamenilor, pentru a distruge armonia divina pe pamant. De ce? Ne raspunde tot Scriptura, zicand: „Fiti treji, privegheati. Potrivnicul vostru, diavolul, umbla, racnind ca un leu, cautand pe cine sa inghita, Caruia stati impotriva, tari in credinta, stiind ca aceleasi suferinte indura si fratii vostri in lume” (1 Petru 5:8-9).

Va urma

Bookmark and Share
Tipareste acest articol
O noua aparitie editoriala - Elena Chirita
STEFAN CUCU - „EMBLEMATIC FILOLOG CLASIC ROMÂN DE AZI”
Coperta Carte - Elena Chirita
Elena Chirita - Cum vorbim in public
Madalina Corina Diaconu
Madalina Corina Diaconu
Lazar Ladariu –„Secunda de pamânt”
HOLOCAUST. Destine la rascruce
Elena Chirita - POLITICA SI DIPLOMATIE - interviuri
Mariana Cristescu - Trandafirii desertului
Pentru Credinta, Neam si Tara de Lazar Ladariu si Mariana Cristescu
Locations of visitors to this page